Z vaší země není možné zadat novou objednávku. United States

Slevy

Způsoby doručení

Zde naleznete kompletní informace o způsobech doručování Vašich zásilek. Pokud by Vám nějaké informace chyběly, určitě nám napište. Rádi Vám na vše odpovíme.

Víte, že u nás máte automaticky poštovné se slevou? Dotujeme každou Vaši zásilku! Více o výhodách pro naše zákazníky zde.

Zboží z našeho obchodu můžete obdržet následujícími způsoby:

Osobní odběr na pobočkách Zásilkovna.cz (ČR a SR)

Ve spolupráci se službou Zásilkovna.cz Vám nyní přinášíme přímý odběr v mnoha městech v České republice, Slovensku, Německu a Maďarsku. Na Slovensku a v České republice má Zásilkovna již 94 odběrných míst, kde si můžete své zboží pohodlně vyzvednout!

Na stránce objednávky si jednoduše vyberete osobní převzetí a zaškrtnete jednu z mnoha poboček Zásilkovny, kterou máte zrovna nejblíže. 

Jak služba funguje:

Jakmile obdržíme objednávku, budeme Vás informovat, kdy bude zásilka přepravena na Podací místo. Časy se mohou lišit, záleží na tom, kde právě máme Vaše zboží skladem (zda v centrálním skladu, v Praze či u jiného distributora). V praxi však převoz na pobočku trvá maximálně 1-3 dny.

Momentem doručení Vaší zásilky na Výdejní místo je Vám opět zaslán email a sms zpráva. O celkovém průběhu jste tak vždy dostatečně informováni. Informaci, že je zásilka na Výdejním místě, získáte i ve svém účtu na našem eshopu – sekce Moje Objednávky, sloupec Status objednávky.

Zboží je na Výdejním místě vždy uloženo 7 pracovních dní. Na Výdejním místě je možné zboží i zaplatit, není tak nutné zasílat peníze převodem. Výdejní místa slouží pouze pro odběr zboží, není možné zde zboží zkoušet.

Pokud chcete zjistit, kde se nachází Vaše nejbližší Výdejní místo, můžete se podívat na seznam Výdejních míst.

Doručení domů

Doručení na adresu v ČR provádíme pomocí služeb České pošty. V okamžiku podání zásilky obdržíte e-mail s informacemi o podání zásilky a také odkazem na sledování Vaší zásilky. Balíky jsou doručovány v pracovní dny a budete vždy předemkontaktováni e-mailem nebo sms zprávou. Doporučujeme proto zadat při objednávce Vaše telefonní číslo!

Pokud nebudete zastiženi dopravcem na zadané adrese, bude zásilka uložena na Vaší pobočce ČP.